22 czerwca 2018 roku o godz. 8.00 odbyło się zakończenie roku szkolnego 2017/2018 w klasach I – III szkoły podstawowej.
Na początku uroczystości głos zabrała pani dyrektor Gabriela Rojek. Przywitała zgromadzonych oraz pogratulowała dzieciom wspaniałych ocen na świadectwach. Zaznaczyła, że w tym roku szkolnym, prawie połowa uczniów z klas I – III otrzyma wyróżnienie w sali gimnastycznej. Następnie wystąpiła Przewodnicząca Komisji Oświaty Kultury i Sportu pani Wioletta Borys – Stachowiak, która życzyła uczniom bezpiecznych i ,,uśmiechniętych” wakacji.
Pani Magdalena Wojtas – Gnat odczytała ze Złotej Księgi nazwiska uczniów, którzy w tym roku szkolnym zostali laureatami konkursów szkolnych i pozaszkolnych. Wręczono również nagrody laureatom ogólnopolskich i wojewódzkich olimpiad i konkursów. Pani Magdalena Wojtas – Gnat poinformowała o wyróżnieniu Krzysztofa Pawlaka i Laury Pichłacz w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym ,,Kangurek”. Natomiast pani Sylwia Kral i pani Alina Rzadkiewicz ogłosiły sukces Filipa Adamowskiego i Jakuba Grochali. Chłopcy zajęli II miejsce w Wojewódzkim Konkursie Historycznym ,,Od Mieszka I do Kazimierza Wielkiego”. Z kolei Pani Katarzyna Sztuba poinformowała o nadaniu tytułu ,,Przyjaciela Przyrody” dzieciom, które zebrały największą ilość surowców wtórnych podczas akcji: „Zbiórka makulatury i nakrętek”. Byli to Karina Janik oraz Gracjan Maciejewski.
Następnie panie wychowawczynie, wraz z przedstawicielami rady rodziców, wręczyły nagrody książkowe uczniom wyróżniającym się wysokimi wynikami w nauce. Pani dyrektor Gabriela Rojek oraz pan wicedyrektor Tadeusz Brzykcy podziękowali rodzicom, którzy w tym roku szkolnym wykazali się szczególnym zaangażowaniem w działania na rzecz klasy i szkoły.
Uroczystość zakończyła część artystyczna przygotowana przez dzieci z klasy II a pod kierunkiem pani Beaty Witkowskiej. Występ drugoklasistów wszystkich zgromadzonych wprowadził w radosną atmosferę wakacji.
Miejscem startu był Szkoła Podstawowa nr 2, z której to dzieci udały się do Urzędu Miejskiego, gdzie stworzyły plakaty zachęcające do odwiedzenia Szubina. Następnie wybrały się do Szubińskiego Domu Kultury, w którym uzyskały informację o najbliższym wydarzeniu kulturalnym. W Rejonowej Bibliotece Publicznej czekało na nich kolejne ważne zadanie – odszukanie książki pt. „Szubin – Spacer z historią w tle” autorstwa Pani Kamili Czechowskiej i odpowiedzenie na pytanie: Kto ufundował zamek w Szubinie? Z RBP wyruszyliśmy do Muzeum Ziemi Szubińskiej, w którym należało znaleźć najstarszy eksponat. W dalszej kolejności udaliśmy się pod Kościół św. Marcina, gdzie musieliśmy odnaleźć popiersie Jana Pawła II i odpowiedzieć na pytanie kim był.
Zadanie finałowe odbyło się na Ruinach Zamku Sędziwoja. Czekały tam na dzieci dwa zadania – ułożenie flagi Szubina oraz rozwiązanie zadań na spostrzegawczość „Sokole Oko”. Po wykonaniu wszystkich zadań przedszkolaki uzyskały wskazówkę dotyczącą miejsca ukrycia skrzyni ze złotymi monetami.
Podsumowanie akcji zbiórki surowców wtórnych
w roku szkolnym 2017/2018
w klasach 0 – III
Makulatura | Nakrętki |
Wyniki klas:
I miejsce – IIa II miejsce – IIIb III miejsce – Ib Nagrody indywidualne ( powyżej 300 kg):
|
Wyniki klas:
I miejsce – III b II miejsce – Ib III miejsce – Ia Nagrody indywidualne (powyżej 30 kg)
|
Najlepsi w poszczególnych klasach byli:
Klasy | Makulatura: | Nakrętki: |
„Motylki” | Natasza Cholewczyńska 261,6 kg | Tomasz Czyż 23,5 kg |
„Biedronki” | Antoni Frontczak 79 kg | Jakub Wolszlegier 14,6 kg |
„Żabki” | Nikola Obremska 108 kg | Nikola Obremska 10,4 kg |
Ia | Konstanty Meckein 353,9 kg | Mariusz Sakowski 30 kg |
Ib | Jakub Grochala 377 kg | Eliza Wojciechowska 21,1 kg |
Ic | Maja Przybylska 79 kg | Olga Nowastowska 27,3 kg |
IIa | Karina Janik 1220 kg | Nicola Luchowska 14 kg |
IIIa | Jakub Och 417 kg | Jakub Och 30,1 kg |
IIIb | Gracjan Maciejewski 763 kg | Gracjan Maciejewski 271 kg |
IIIc | Gracjan Maciejewski 321,5 kg | Zofia Kwiatkowska 20 kg |
IIId | Igor Markowski 510 kg | Igor Markowski 37,7 kg |
Wyniki wszystkich klas:
Klasy | Makulatura klasa łącznie: | Nakrętki klasa łącznie: |
„Motylki” | 679,7 kg | 68,7 kg |
„Biedronki” | 108 kg | 63,4 |
„Żabki” | 181,1 kg | 30,4 kg |
Ia | 716 kg | 126 kg – III miejsce |
Ib | 908 kg III miejsce | 146,8 kg – II miejsce |
Ic | 222 kg | 89,7 kg |
IIa | 1490,7 kg I miejsce | 50,3 kg |
IIIa | 615,6 kg | 71 kg |
IIIb | 1149 kg II miejsce | 315,4 kg – I miejsce |
IIIc | 530,2 kg | 85,6 kg |
IIId | 696 kg | 96,5 kg |
RAZEM | 7296,3 kg | 1143,8 kg = 494 122 szt. |
(Przyjęto, że 432 sztuki nakrętek = 1 kg)
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, które zaangażowały się w akcję zbiórki surowców wtórnych. Dzięki takim działaniom przyczyniamy się do ochrony środowiska i pozyskujemy dodatkowe fundusze dla szkoły. Podsumowanie – Katarzyna Sztuba
W czwartek 21 czerwca 2018r. o godz. 17:00 odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego w oddziałach przedszkolnych. Do sali gimnastycznej przybyli rodzice oraz goście zaproszeni przez dzieci z grup „Biedronki”, „Motylki”, „Żabki”. Swoją obecnością uroczystość uświetnili: dyrektor szkoły – Pani Gabriela Rojek, wicedyrektor – Pan Tadeusz Brzykcy, Przewodnicząca Rady Rodziców – Pani Wioletta Borys – Stachowiak.
Przedszkolaki otrzymały dyplomy oraz pamiątki ukończenia oddziału przedszkolnego.
Uroczystość zakończyła radosna część artystyczna pt. „Kto pojedzie na wakacje?”. Przedszkolaki nie zapomniały również o przekazaniu przestróg gwarantujących bezpieczne wakacje.
Do zobaczenia w pierwszej klasie!
Iwona Sabacińska
Barbara Robaczewska
Harmonogram przyjazdów i odjazdów autobusu szkolnego
22.06.2018 r. (piątek)
Zakończenie roku szkolnego
I Przyjazd:
7.10– Pińsko
7.15– Ameryczka I
7.20– Szaradowo klasy I-III Szkoła Podstawowa
7.25– Zalesie
7.30– Wolwark
II Przyjazd:
8.50– Pińsko
9.00 – Szaradowo klasy II-III Gimnazjum
9.05 – Ameryczka II
9.10 – Zalesie
III Przyjazd:
10.50– Pińsko
10.55-Ameryczka I klasy IV-VII Szkoła Podstawowa
11.00– Szaradowo
11.10– Ameryczka II
11.15 – Wolwark
Odjazdy:
I – 9.20 klasy I-III SP
II – 11.25 klasy II –III GIM
III – 13.00 klasy IV – VII SP
6 i 7 czerwca 2018 roku uczniowie klas pierwszych i II a wybrali się na wycieczkę do Jura Parku w Solcu Kujawskim.
Dzieci zwiedziły Muzeum Ziemi im. Karola Sabatha, gdzie zobaczyły skamieniałości oraz wiarygodne rekonstrukcje prehistorycznych zwierząt. Obejrzały wymodelowane środowisko morskie sprzed wielu milionów lat. Na straganach obok muzeum zakupiły niezwykłe pamiątki dla siebie i swoich bliskich. Kolejną atrakcją był seans filmowy o dinozaurach w Kinie 5 D. Wzbudził on wśród dzieci wiele emocji.
Podczas spaceru po specjalnie przygotowanej ścieżce edukacyjnej, dzieci oglądały rekonstrukcje dinozaurów w naturalnych rozmiarach oraz liczne foto-realistyczne plansze przedstawiające środowiska roślinne. Spacer pozwolił dzieciom uzmysłowić sobie różnorodność i niesamowitość tego zaginionego już świata. Ostatnią atrakcją był park rozrywki i plac zabaw.
Uczniowie zadowoleni i pełni wrażeń wrócili do Szubina.
Wychowawcy klas
więcej …
Harmonogram przyjazdów i odjazdów autobusu szkolnego
21.06.2018r. (czwartek)
Przyjazdy:
7.10– Pińsko
7.15– Ameryczka I
7.20– Szaradowo klasy I-VII Szkoła Podstawowa
7.25– Zalesie
7.30– Ameryczka II
7.35– Wolwark
- 8.10– Szaradowo
8.15-Zalesie
8.20- Ameryczka II klasy II-III Gimnazjum
8.25- Pińsko
8.30- Wolwark
Odjazd:
11.30- Szkoła Podstawowa i Gimnazjum
Harmonogram przyjazdów i odjazdów autobusu szkolnego
22.06.2018 r. (piątek)
Zakończenie roku szkolnego
I Przyjazd:
7.10– Pińsko
7.15– Ameryczka I
7.20– Szaradowo klasy I-III Szkoła Podstawowa
7.25– Zalesie
7.30– Wolwark
II Przyjazd:
8.50– Pińsko
9.00 – Szaradowo klasy II-III Gimnazjum
9.05 – Ameryczka II
9.10 – Zalesie
III Przyjazd:
10.50– Pińsko
10.55-Ameryczka I klasy IV-VII Szkoła Podstawowa
11.00– Szaradowo
11.10– Ameryczka II
11.15 – Wolwark
Odjazdy:
I – 9.20 klasy I-III SP
II – 11.25 klasy II –III GIM
III – 13.00 klasy IV – VII SP
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2017/2018 odbędzie się wg harmonogramu:
21.06.2018r
Oddziały zerowe – godz. 17.00 – sala gimnastyczna
22.06.2018r. w sali gimnastycznej
Kl. I – III SP – 8.00 – 9.00
Kl. II – III gim. – 9.30 – 11.00
Kl. IV – VII SP – 11.30 – 12.45
Wychowawców proszę o dopilnowanie, aby uczniowie przynieśli przygotowany komplet podręczników do zwrotu w wyznaczonym dniu.
Nauczycieli odpowiedzialnych za uczniów podczas zwrotu podręczników, proszę o pomoc w sprawdzaniu kompletności zestawów podręczników.
DATA | KLASA | NAUCZYCIEL ODPOWIEDZIALNY | GODZINA LEKCYJNA |
14.06 czwartek |
IA | Kral S. | 4 godz. lekcyjna – 10.50 |
IB | Rzadkiewicz A. | 6 godz. lekcyjna – 12.55 | |
IC | Kuźniak-Garstecka K. | 5 godz. lekcyjna – 11.55 | |
IIA | Witkowska B. | 4 godz. lekcyjna – 10.50 | |
IIIA | Walkiewicz A. | 3 godz. lekcyjna – 9.50 | |
IIIB | Sztuba K. | 7 godz. lekcyjna – 13.50 | |
IIIC | Robaczewska B./Sabacińska I. | 1 godz. lekcyjna – 8.00 | |
IIID | Wojtas-Gnat M. | 2 godz. lekcyjna – 8.55 | |
15.06 piątek |
IVA | Lubawy D. | 6 godz. lekcyjna, plastyka – 12.55 |
IVB | Mielczarek A. | 1 godz. lekcyjna, przyroda – 8.00 | |
IVC | Ginter A. | 5 godz. lekcyjna, matematyka – 11.55 | |
IVD | Grobelna-Staniszewska A. | 3 godz. lekcyjna, historia – 9.50 | |
VA | Makowiecka L. | 2 godzina lekcyjna, godz. wych. – 8.55 | |
18.06 poniedziałek |
VB | Mielczarek A. | 2 godz. lekcyjna, przyroda – 8.55 |
VC | Polańska M. | 7 godz. lekcyjna – WDŻ – 13.50 | |
VIA | Strzyżewska E. | 1 godz. lekcyjna, godz. wych. – 8.00 | |
VIB | Skrzyńska-Klim B. | 4 godz. lekcyjna, matematyka, 10.50 | |
VIIA | Terziman I. | 3 godz. lekcyjna, j. polski – 9.50 | |
19.06 wtorek |
VIIB | Grobelna-Staniszewska A. | 4 godz. lekcyjna, historia – 10.50 |
VIIC | Adamczyk S. | 1 godz. lekcyjna, godz. wych. – 8.00 | |
IIA | Skrzyńska-Klim B. | 2 godz. lekcyjna, matematyka – 8.55 | |
IIB | Bodnar I. | 5 godz. lekcyjna, biologia – 11.55 | |
20.06 środa |
IIC | Lubawy D. | 3 godz. lekcyjna, niemiecki – 9.50 |
IIIA | Kulczyk A. | 2 godz. lekcyjna, technika – 8.55 | |
IIIB | Jagodzińska A. | 7 godz. lekcyjna, godz. wych. – 13.50 | |
IIIC | Woźniak W. | 6 godz. lekcyjna, godz. wych. – 12.55 |
Konrad Żygulski, uczeń klasy VII naszej szkoły, w roku 2017/2018 wziął udział w Wojewódzkim Konkursie Przedmiotowym z Języka Polskiego organizowanym przez Kujawsko – Pomorskiego Kuratora Oświaty w Bydgoszczy. Konkurs składał się z trzech etapów: szkolnego, rejonowego oraz wojewódzkiego. Konrad przeszedł wszystkie etapy, osiągając wymagane wyniki, by ostatecznie uzyskać tytuł laureata.
W tym roku szkolnym w konkursach przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych na etapie szkolnym wzięło udział 23 229 uczniów.Do etapu rejonowego zakwalifikowało się 1 455 uczniów z całego województwa. W rejonie bydgoskim tytuły laureatów z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego i przyrody uzyskało 47 uczniów.
28 maja 2018 roku odbyła się gala laureatów konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych z województwa kujawsko-pomorskiego z rejonu bydgoskiego. Wszyscy spotkali się w sali konferencyjnej im. Bydgoskiego Marca 1981 roku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy. Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty pan Marek Gralik oraz Dyrektor Generalny Urzędu Wojewódzkiego pani Monika Berger wręczyli Konradowi Żygulskiemu zaświadczenie oraz statuetkę laureata. Natomiast jego opiekunowi, pani Izabeli Terzimann dyplom gratulacyjny.
Laureatom Wojewódzkich Konkursów Przedmiotowych dlauczniów szkół podstawowych przysługują następujące uprawnienia: celująca roczna (semestralna) ocena klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych objętych zakresem treści konkursu, zwolnienie z zakresu jednego z przedmiotów objętych egzaminem ósmoklasisty i tym samym uzyskanie z danego przedmiotu najwyższego wyniku oraz przyjęcie w pierwszej kolejności do publicznej szkoły ponadpodstawowej niezależnie od kryteriów określonych w statucie szkoły i kryteriów określonych w sprawie rekrutacji do szkół, jeśli nie są wymagane szczególne predyspozycje kandydatów.
Serdecznie gratulujemy Konradowi tytułu i życzymy dalszych sukcesów!
13 czerwca 2018 roku przedszkolaki z grup „Żabki”, „Motylki”i „Biedronki”, przy Szkole Podstawowej nr 2 w Szubinie, uczestniczyły w Festiwalu Piosenki Anglojęzycznej ‘Sing it!’ w Szubińskim Domu Kultury.
Na początku imprezy przywitały nas organizatorki. Następnie nadszedł czas na zaprezentowanie się solistów oraz zespołów z przedszkoli z terenu gminy Szubin.
Agata Zielke, Amelia Kaznowska, Maria Lubawy, Emilia Janiszewska oraz Julia Wąsik połączyły swoje talenty muzyczne, by stworzyć zespół ‘HAPPY FEET’ i godnie zaprezentować Nasze Przedszkole. Młode artystki rewelacyjnie wykonały utwór „I’ve got purple hair”. Zostały nagrodzone dyplomem i słodkościami.
Serdecznie dziękuję dziewczynkom i życzę wielu dalszych sukcesów muzycznych oraz językowych. Rodzicom gratuluję wspaniałych dzieci.
Magdalena Szenefeld
Kolejna edycja Tygodnia Kolorów już za nami. Hasło tegorocznej akcji brzmiało: „Kolory, ogrody marzeń”. Uroczysta inauguracja miała miejsce 8 czerwca 2018 o godzinie 10.00. Kolorem przewodnim tego dnia był zielony. Podczas otwarcia wystąpił zespół wokalny, którego opiekunem jest pani Dobromiła Swosińska. Tego dnia na terenie szkoły miał się odbyć Festyn Rodzinny „Zdrowo, kolorowo, wesoło”, dlatego na boisku asfaltowym pojawiła się scena, którą uczniowie udekorowali przygotowanymi wcześniej w klasach miniogrodami.
Pierwszy dzień Tygodnia Kolorów – poniedziałek, przebiegał pod znakiem języków obcych. Tego dnia korytarze Szubińskiej Dwójki były wypełnione uczniami przystrojonymi w rozmaite odcienie koloru niebieskiego. Kolejnym punktem było tworzenie prac plastycznych zatytułowanych „Ogrody marzeń”. Każdy uczeń z klasy rysował swoje wyobrażenie ogrodu, a następnie wszystkie prace naklejano na jeden wielki arkusz. Stały się one dekoracją holu głównego w szkole.
Kolejnego dnia dominującym kolorem stał się żółty. Uczniowie razem z nauczycielami udali się do parku lub na boiska, aby odnaleźć „zaginiony skarb”. Ta gra terenowa, przygotowana przez panią Izabellę Bodnar, sprawdzała umiejętności odczytywania mapy, rozpoznawania kierunków oraz wiedzę uczniów z zakresu przyrody, geografii i biologii. Uczniowie byli bardzo zaangażowani w „poszukiwanie skarbu” i każdej klasie udało się go odnaleźć.
We wtorek przeprowadzono również eliminacje do szkolnego konkursu ortograficznego „Mistrz Ortografii”. Uczniowie w klasach pisali dyktanda, a najlepsi spotkali się w środę na dyktandach finałowych i walczyli o tytuł „Mistrza Ortografii”. Jury przyznało tytuły w następujących kategoriach wiekowych: klasy 4 i 5, 6 i 7 oraz 2 i 3 gimnazjum. „Mistrzami Ortografii” zostały: Julia Libront, Zosia Fojucik i Anna Ćwiklińska. Serdecznie gratulujemy uczennicom umiejętności ortograficznych.
W środę kolorem przewodnim stał się czerwony. Tego dnia odbył się „Bal Postaci Literackich”. Każda z klas miała za zadanie zaprezentować inscenizację wiersza o tematyce związanej z ogrodem. Wszyscy uczniowie podeszli do tego wyzwania z wielkim zaangażowaniem, prezentując się z jak najlepszej strony. Pojawiały się interpretacje nostalgiczne, ale również humorystyczne. Wiele wysiłku włożono w przygotowanie kostiumów oraz scenografii. W kategorii gimnazjum i VII klasy zwyciężyła klasa III b gimnazjum, natomiast wśród klas IV, V i VI szkoły podstawowej klasa V b.
Czwartek był dniem, w którym dominowała biel, był to również dzień sportu. Boiska szkolne zostały przystosowane do rywalizacji między klasami. Ustawiono tor przeszkód. Uczniowie rywalizowali również w zakresie piłki nożnej oraz koszykówki.
W finałowym dniu Tygodnia Kolorów, czyli w piątek szkolne korytarze wypełniały rozmaite barwy, ponieważ tego dnia można było ubrać się kolorowo. W sali gimnastycznej odbywał się mini playback show. Po raz kolejny uczniowie pokazali swoje zaangażowanie, przygotowali bardzo interesujące aranżacje znanych piosenek. Wiele czasu poświęcili również na dobranie kostiumów oraz stworzenie choreografii. Należy im pogratulować pomysłowości.
Miniony Tydzień Kolorów był pełen barw, emocji, śmiechu, ale również kreatywności, pracy grupowej i zmagań zespołowych. Uczniowie już nie mogą doczekać się kolejnej akcji, która od wielu lat cieszy się ogromną sympatią.
8 czerwca 2018 roku w Szubińskiej Dwójce odbył się kolejny już festyn rodzinny pod hasłem: „Zdrowo, kolorowo, wesoło”.Organizatorami festynu byli: rada rodziców, nauczyciele, pracownicy administracji i obsługi oraz dyrekcja naszej szkoły. Do pomocy włączyły się również dzieci i młodzież.
Festyn rozpoczął się o godz. 17.00. Scena została ustawiona na dziedzińcu szkoły. Otwarcia festynu dokonała pani Wioletta Borys-Stachowiak – przewodnicząca Rady Rodziców Szkoły Podstawowej nr 2 w Szubinie. Następnie pani dyrektor Gabriela Rojek przywitała zgromadzoną na boiskach społeczność szubińską, przedstawiła cel festynu i życzyła wszystkim udanej zabawy.
Na miłych gości czekało wiele atrakcji, m.in.: pokaz motocykli, przejażdżki konne, dmuchany zamek, pokaz sokolnika, wata cukrowa, bańki mydlane, zaplatanie warkoczyków i malowanie twarzy. Można było też zobaczyć motolotnie żnińskich „Skrzydeł”. Chętni mieli możliwość rzucić oszczepem. Wioślarze klubu LOTTO Bydgostia zaprezentowali ergometr, z którego wszyscy zebrani mogli również skorzystać. Przeprowadzono pokazy pierwszej pomocy, a zainteresowani mierzyli sobie tętno i ciśnienie. Jak to już bywa na festynach w naszej szkole, organizatorzy zadbali nie tylko o ducha, ale również o ciało, dlatego nie mogło zabraknąć stanowisk gastronomicznych. W stołówce szkolnej panie kucharki przygotowały kluchy z kapustą, a kawiarenka oferowała pyszne, domowe ciasta, które zostały upieczone przez rodziców naszych uczniów. Zachęcano również do kupna smakowitych kiełbasek z grilla i grochówki. Można było również spożyć przepyszne i zdrowe jogurty naturalne oraz zaspokoić pragnienie domowej roboty lemoniadą.
Podczas imprezy na scenie występowali zaproszeni goście oraz uczniowie naszej szkoły. Pięknie zaprezentowały się maluszki z Samorządowych Przedszkoli nr 2 i nr 3 w Szubinie oraz zespoły taneczne Bohema i Algaro.
Uczestnicy festynu mieli okazję wysłuchać Zespołu Saksofonowego Młodzieżowej Orkiestry Dętej Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej z Nakła nad Notecią.
Swoje stoiska mieli, m.in.: Poczta Polska w Szubinie, Urząd Miejski w Szubinie, Księgarnia Nova. Goście mogli też zakupić akcesoria rycerskie.
Pieniądze zebrane podczas festynu zostaną przeznaczone na modernizację sali gimnastycznej naszej szkoły. Ponadto festyn rodzinny mógł odbyć się dzięki wsparciu finansowemu wielu sponsorów, a wśród nich Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Szubinie. Serdecznie dziękujemy sponsorom za udzieloną pomoc finansową i rzeczową.
Na festynie zgromadziło się wielu mieszkańców Szubina i okolic. Jak zawsze zabawa była udana, a pogoda dopisała. Dziękujemy osobom zaangażowanym w przygotowanie i uświetnienie festynu, a wszystkim, którzy odwiedzili tego dnia Szubińską Dwójkę, za wspólną zabawę. Do zobaczenia na kolejnym szkolnym festynie!